کمک مؤمنانه| توزیع 1600 بسته معیشتی و بهداشتی در سوادکوه

سیدموسی حسین‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان سوادکوه با اشاره به کمک‌های مؤمنانه در سوادکوه، گفت: در آیین کمک مؤمنانه شهرستان سوادکوه که در دهه دوم محرم و از روز پنجشنبه ۱۳ شهریور انجام شد و سپاه در راس ارگان‌های شرکت‌کننده در این رزمایش وکمک مؤمنانه قرار دارد و هر جا مردم دچار مشکل شدند و نیازمند کمک بودند، سپاه در خط مقدم مساعدت، کمک و امدادرسانی به مردم بود و تا پایان کار نیز به یاری خدا ایستاده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه با اشاره به فرمایش رهبر انقلاب در خصوص کمک مؤمنانه، افزود: دغدغه مقام معظم رهبری در این مورد خاص و ویژه است و بنابراین تمام ظرفیت‌ها باید در راستای تحقق این دستور ولایت فقیه بسیج شوند.

وی خاطر نشان کرد: ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه در مرحله اول کمک مؤمنانه که قبل از ماه محرم صورت گرفت تعداد ۸۰۰ بسته معیشتی و ۳۰۰ بسته بهداشتی را با حضور فرمانده سپاه کربلا توزیع کرد و از ۱۳ شهریور نیز توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی به ارزش هر بسته 350 هزار تومان دربین خانوارهای نیازمند آغاز شد.

حسین‌نژاد در خصوص استمرار این کمک ها اظهار کرد: پایگاه‌های مقاومت در گستره ۱۱۴ پایگاه مقاومت بصورت خود اتکا، کمک های هیأت‌های مذهبی و خیرین را جمع‌آوری و درقالب بسته‌های معیشتی به خانوارهای نیازمند حوزه سرزمینی اهدا خواهند کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه، گفت: سپاه شهرستان با کمک سپاه کربلا استان و همکاری برخی از ارگان‌ها در خارج از شهرستان و استان تا پایان سال توزیع سبد کالا را در اولویت برنامه خود دارد.

اخبار مرتبط